Man United mahu singkir 4 pemain, siapa lagi selain Lukaku?

Man United mahu singkir 4 pemain, siapa lagi selain Lukaku?


Romelu Lukaku. Foto Reuters

PENGURUS Manchester United, Ole Gunnar Solskjaer merancang untuk membuat penyingkiran beberapa pemain seperti Romelu Lukaku pada musim panas ini. Menurut laporan Mirror, penyerang Belgium itu merupakan salah seorang daripada empat pemain yang dirancang Solskjaer untuk menjual sebab strateginya sendiri buat kelab itu.

Lukaku hanya memulakan 15 daripada 29 perlawanan di bawah pengurusan Solskjaer pada musim lepas, dengan Marcus Rashford sering menjadi pilihan mengambil peranan utama.

Juan Mata adalah seorang lagi pemain yang akan meninggalkan kelab itu selepas gagal mencapai persetujuan dalam kontrak lanjutan di Old Trafford. Manchester United sedang mencari pemain-pemain lain seperti Kalidou Koulibaly dan Harry Maguire untuk memperkukuhkan pertahanan berikutan kecederaan yang dialami Marcos Rojo.

Kecederaan itu menyaksikan sebab alasan untuk kemungkinan penggantian pemain. Selain ketiga-tiga pemain itu, pemain pertahanan, Matteo Darmian dijangka meninggalkan Old Trafford selepas hanya membuat kemunculan untuk kelab itu pada musim lepas. - Daily Mail UK

Post a Comment

0 Comments